idasoderberg

Alla inlägg under april 2012

Av Ida Söderberg - 28 april 2012 14:43

Tårka inte mina tårar, för en dag kommer du skapa dom.....


 du lämnade mig ännsam......kom alldrig mer tb.x.....</3


vad ville du mig? du löste andras problem.....sän skapade du mina problem...

don´t come back!

Av Ida Söderberg - 28 april 2012 13:51

Tjenare..igen :D idag skulle jag igentiigen packa....och vara med Sandra :) men då just när jag har kollat en buss osv då logga hon ut :/ men k, jag får packa sän ska jag till bureå med mamma och vi ska lämna bilen där ;$ och sän mysa med kattungen :)<3



   hehe fail.....det ska vara AND me ;$



Av Ida Söderberg - 28 april 2012 11:12

     
 
sweet!<3                                              
                                                  
                    

Av Ida Söderberg - 28 april 2012 10:57

tjenare hittade denn här fina bilden! så jag tänkte visa er den :)



Av Ida Söderberg - 28 april 2012 08:36

Tjenare, ikväll ska vi till fjällen..... som ni ksk vet? men iaf kommer jag inte ha något internet.....så jag kan varken var inte på bloggen eller facebook....:/ oc jag kommer hem ganska sent på tisdagen men på onsdan då kommer det innlägg och bilder från potatisbacken :D pöss nu ska jag fortsätta sova men det kommer nog lite mer innlägg på dagen då jag e helt vacken ;)


   

Av Ida Söderberg - 28 april 2012 08:34

Goodmorgon   idag när aj gkollade min statistik så var det 16 som hadde kollat min blogg  och jag gjorde den igår :$ men men taaack!!!  

Av Ida Söderberg - 27 april 2012 17:32

Saga.....

Jag har kännt dig så länge jag kan minnas!

du betyder så himla mycket för mig!

Ett liv utan dig.....e inget liv alls!

Du e som en halva av mitt hjärta, jag skulle int klara det utan dig.....

Du e solen på dagen och månen på natten....

Jag älkar dig lika mkt som det finns sankorn i världen!<3


.....världens finaste Saga    

Av Ida Söderberg - 27 april 2012 15:54

Yahapp då e man sjuk....eller jag vart sjukigår....:( och imorn ska man till fjällen men mamm Lisa, Eva och Patrik....

kommer mäst deppa tror jag...  


idag är det exakt ett år sedan min "bäbis" Bella.....dog......då förendrades mitt liv......bl.a mina föreldrar flyttade ifrån varan...........:'( men livet tar inte slut där, sorligt nog skulle jag vilja de....:O


 

Presentation


Hej, jag heter Ida och är 12 år, bloggen kommer väll vara som en dagbook :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards