idasoderberg

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida Söderberg - 18 juni 2012 15:51

haha förlåt för att jag suger på att blogga....:P haha idag har jag inte gjort så mycket....förutom att fattat vilka underbara vänner jag har.....<3 åsså var jag på stan med Finaste Maja & Saga  haha dom hade köpt massa innan jag änns hade kommit ;)  haha det var jätte kul iaf (tke jag<3) nu ska jag typ sola :P nemen ska chilla så hejjdå<3<3<3 Elllen älskar dig<3

Av Ida Söderberg - 18 juni 2012 15:51

haha förlåt för att jag suger på att blogga....:P haha idag har jag inte gjort så mycket....förutom att fattat vilka underbara vänner jag har.....<3 åsså var jag på stan med Finaste Maja & Saga  haha dom hade köpt massa innan jag änns hade kommit ;)  haha det var jätte kul iaf (tke jag<3) nu ska jag typ sola :P nemen ska chilla så hejjdå<3<3<3

Av Ida Söderberg - 18 juni 2012 15:51

haha förlåt för att jag suger på att blogga....:P haha idag har jag inte gjort så mycket....förutom att fattat vilka underbara vänner jag har.....<3 åsså var jag på stan med Finaste Maja & Saga  haha dom hade köpt massa innan jag änns hade kommit ;)  haha det var jätte kul iaf (tke jag<3) nu ska jag typ sola :P nemen ska chilla så hejjdå<3<3<3

Av Ida Söderberg - 12 juni 2012 19:21

Tjao!<3<3 idag märkte jag att jag har världens bästa lärare!! haha imorn blire campingen med klassen :D kommer äga fett med najjs<3 haha idag har jag inte gjort så mycket....skola......men freda LOOOOV!!!! ;)<3



ajja pöös & kramiz :P<3

Av Ida Söderberg - 10 juni 2012 00:16

Heey igen....nu är klockan kvart över 12...:P hah nemen asså jag mår bara så dåligt nu typ....asså känner såhär "varför leva...jag gör ju bara världen en tjänst..." förlåt robin....ville inte bråka men när clara håller på så....</3




så mina ord till väärlden FUCK MY LIFE...</3

Av Ida Söderberg - 9 juni 2012 17:56

heeyheey mina små fjortizzar....ne skojja ba.....men jag var på stan med Wildha & Wendy det ägde :D haha det kom en random grabb och snacka med oss (ni kan läsa på fb) Följ Wildha på www.blogggrisarna.webblogg.se, ajja nu ska vi chilla och skratta :P<3 hejjdooo<33333


// Pöss & Kramiz Idiz  

Av Ida Söderberg - 5 juni 2012 19:43

Tjoo<3 idag hare juh varut skola :P haha sän tträffade jag min nya klass....vart inte så himla nöjd men.....haar inte gjort så mycket mer....jo jag klippte mig vet inte om det blev så bra..men jag är nöjd iaf! :)<3


//pöss och kram<3

Av Ida Söderberg - 4 juni 2012 20:11

Sorry om jag inte har bloggat....asså jag suger :P<3 haha nämen jag vill ha en ny header...men ja gsuger :/ haha idag var jag sjuk...:/ men vad ska man göra? haha har fått kontakt med nåra som ska gå i min nnya klass :D dom värkar jättesnälla! ska vara med Towa och Cornelia på onstag :D<3 


asså vart så sjukt glad när du skrev dedär på mitt foto robbie 


Asså bloggen kommer bli som en dagbok trojag :P<3


PÖSS & KRAM!<3 

Presentation


Hej, jag heter Ida och är 12 år, bloggen kommer väll vara som en dagbook :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards