idasoderberg

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Söderberg - 16 maj 2012 16:35

Heej, idag hare varit skola....det vr ganska kul, för det var utklädningsdag! så Sune var en tjej :D för killarna skulle va tjejer och tjejer skulle va killar :P det var inte många som va utklädda men lucas va de...men han bytte kläder typ första lektionenen...men det gjorde inte Sina han var as-rolig :P<3 nu väntar jag på att Wendy och Hennes mamma, Jimmy och Alice och lilla Nova<3 kommer äga!!!!<3

Av Ida Söderberg - 15 maj 2012 20:24

ChaCha bloggis :P haha nemen idag hadde vi juh bandy match och vi van mot treorna med 8-2 och dom började påd dom 2 målen :D Emelie gjorde 1 Elin 1 och sandra gjorde 1.....och jag gjorde 5....STOLT SOM F*N!<3 haha imorn ska Wendy och hennes familj (mamma, Jimmy, Alice, och Nova) kommer ÄGA HAHAa hoppas jag :$<3 asså e det bara jag som lyssnar på "Dn svenska björnstammen"? :D<3 pöss<3<<3<3<3<3




.....asså min blogg e så bajjs-tråkig....:(

Av Ida Söderberg - 14 maj 2012 17:00

Tjatja :) idag vaknade jag......lite sent så jag han inte blogg i morse men ajja nu gör jag juh de :$<3 asså jag sk typ försöka vara med någon så jag kan ta lite kort :)<3 och iallafall var jag på skolan idag.....det var inte ok....för just när vi börja.....typ 10 min in i infon....så ser jag hur det kom en myra på bänken......jag bah -Sune! det är en myra på benken D: Sune bah-men....  jag igen- TA BORT DEN!!! skrek jag och typ aa, men annars var det kul......ja vissa stunder :$  haha nemen igår fick jag psykutbort på Ella och Humberto :D så aa vi e typ int vänner längre men hon får fan skylla sig skjälv!<3 nu ska jag chatta vidare ;) puss så länge!<3    


kolla pappas hus :(

  lite vatten ;) vill du bada? hela veckan gratis :P<3<3 hejjdå<3

Av Ida Söderberg - 13 maj 2012 16:43

TjaTja ;) haha tänkte bara skriva lite om min ängel kompis   hon heter Ella ;) (www.snyggella.blogg.se) och asså hon e sööt, snäll, rolig osv. och hon har världens underbaraste syrra!<3<3<3 älskar er Ella och Tilda!<3<3<3<3<3<3

Av Ida Söderberg - 13 maj 2012 12:05

Heeejsaaaaan, jag har inte blogga på typ 2-3 dar :O men igår for vi till mormor och morfar efter lunch, och då var jag och syrran (www.killbill.blogg.se) ute och filmade :$ haha det var kul......vi var i "norrlands skogar" ;) haha nemen....sän åt vi middag.....och sän for vi någonstans och gjorde något :P men iaf. så han jag inte igår.......nu  e jag oxå hos mormor och morfar men nu bloggar jag endå ;) det var vl min lördag.....idag ska jag och dom andra typ kratta.....(vi får pengar för det :D) hehe<3<3<3<3 och den 25 e det disco :DDDDDDD


 

Av Ida Söderberg - 10 maj 2012 20:59

heejsan igen.....nu har jag pratat ut med den jag kan pratamed Tilda :) (www.tildalundmark.bloggplatsen.se) och jag e lite gladare :$ men iaf tycker jag att den här låten  så sjukt fin, R.I.P PAPPAN :'(


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=TSvwgqwdYYU#t=244s

Av Ida Söderberg - 10 maj 2012 20:34

Asså seriöst lämna min vänner ifred, du kan hitta ya vänner, och jag skiter i dom, men fan heller att du blir vän med mina, jag kommer snart bara ha dig som vän fördu tar mina, och då kommer jag lämna dig!</3

Av Ida Söderberg - 10 maj 2012 13:59

Heej, sorry för att jga suger på att stava :P haha hoppas ni förstår, annars får ni väll skrika på mig :D

Presentation


Hej, jag heter Ida och är 12 år, bloggen kommer väll vara som en dagbook :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards