idasoderberg

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Söderberg - 10 maj 2012 13:53

Heej på er :)<3 idag måårjag bättre :$ har fortfarnde ont i magen osv. men nån gång ger det väl sig :) har börja tänka upp nu, men jag vill juh på dicot med Wendy, Alva, Linnea och ksk Oliver^^ men jag tror inte dom vill ha med mig....det känndes då inte så i lekparken...:/ ajja nu ska jag se ite tv så puss på er så länge<3


 

Av Ida Söderberg - 9 maj 2012 21:32

Chacha bloggen ;) asså jag orkar inte mer....det känns som om jag bara ska falla ihop....det eätte jobbigt att sitta och stå..men ajja, livet leker som sakt, vill typ int leva mer....:'( vet int vrf.....det känns som om ingen älskar mig längre....menmen imor blir det nog att var hemma igen...asså jag vill int lva längre....:( aja puss! ;*


 

Av Ida Söderberg - 9 maj 2012 09:59

Heey :) idag e jag sjuk :( men jajja inatt har jag inte sovit så mycket...pga. ont i huvet och magen....just nu har jag bara ont i magen...D: idag kommer det nog bli lite bloggning :D men vi ser väl ;)<3 aja ska äta ngt nu puss!<3




ja, och ïgår gick jag och Agnes till "spindelekpargen" och jag klättrade typ längst upp så jag filmade min hemska väg ner.. HAHA det kanske kommer en video på det :P  


Av Ida Söderberg - 8 maj 2012 20:06

Förlåt att jag inte har bloggaat..... :( men jag har helt enkelt inte orkat :/ ajja nu e jag tbx, nu ser jag "112 på liv och död" med Agnes :D det e jätte bra, ajja hejdå på er... kommer blogga ikväll puss!<3


 

Av Ida Söderberg - 5 maj 2012 13:26

tjotja :D igår på discot var det jätte kul :D men det var förmycket folk...:/ men det var kul endå......jag vart lite mobbad för jag dansade tryckare med mig skjälv...:/ och sän träff vi ett gäng killar som tyckte det var roligt att jag dansa med mig skjälv och då sa Isabell att hennes kille filip var i turkiet (han e det) och då skulle dom jäwlas med mig s dom börja dansa med sig skjälva och sa att deras tjejer var iturkiet :D och sän vare en as-snygg kille där ;) han kompis (som retade mig) sa att han ville dansa med mig, men jag vet itne om jag tror det...:/ men ajja.........det var ganska kul för jag ställde mig på fönster brädan och då glodde alla på mig ;)<3 men vad gjorde ni igår då?<3 och ikväll ska jag nog vara med min saknade Tilda Lundmark :DDDDDD (www.tildalundmark.bloggplatsen.se) hoppas jag :D<3........


Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer D: (http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=IEC7sIfCtKs#t=7s) pöss och kram<3


 

Av Ida Söderberg - 4 maj 2012 16:26

Tjenare alle sammans ;)<3 idag har det varit skola......och det sög juh som vanligt :( men Quaiser lärde mig rita bilar och sånnt :D  ikväll blire  DISCO!!!!! med Issa :D (www.msppetra.bloggplatsen.se) kommer äga fett, taggar sjukt mkt :D<3<3<3 pöss & kram 


   

Av Ida Söderberg - 3 maj 2012 18:49

Heej sötisar ;) idag har jag varit på skolan....men fört vaknade jag ofc :D och sän efter skolan for jag på stan med Wendy :) och jag hittade en tröjja som jag ska ha imorn på discot :DD TAGGA sjukt mkt med issa dåra :P


Har juh ingen mobilsladd, och  letade på jc sidan men jag hittade den inte :/ men jajja det e ett blått linne ;)


pöss & Kram :)<3


 

Av Ida Söderberg - 2 maj 2012 18:52

Tjenare, min mobilsladd funkar typ inte >:( så jag e typ förbannad....men vad kna jag göra?...inget..-.- idag har jag juh varit på skolan...ofc..också..har jag juh vaknt osv. men skolan har varit rätt så rolig, konstigt nog, men iaf har det väl varit lite tjafs som vanligt :( men jag följde iaf Sandra hem, och vi hadde as-kul....vi lekte dekare ;) och sän tog vi kort :D men bateriet tog slut.....men i alla fall så kom bussen en halvtimme sent....:/ men det gick bra endå :) pöss och Kramizz<3


 

Presentation


Hej, jag heter Ida och är 12 år, bloggen kommer väll vara som en dagbook :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards