idasoderberg

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Förlåt...♥

Av Ida Söderberg - 18 juni 2012 15:51

haha förlåt för att jag suger på att blogga....:P haha idag har jag inte gjort så mycket....förutom att fattat vilka underbara vänner jag har.....<3 åsså var jag på stan med Finaste Maja & Saga  haha dom hade köpt massa innan jag änns hade kommit ;)  haha det var jätte kul iaf (tke jag<3) nu ska jag typ sola :P nemen ska chilla så hejjdå<3<3<3 Elllen älskar dig<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderberg - 8 september 2012 14:42

jag vet att jag inte har skrivit på länge, typ slutat skriva. för jag hade först inget internet på varken mobilen eller datorn, och efter det har jag som bara inte orkat, glömt kunnat eller haft tid, men nu gör jag bara ett snabbt inlägg, vet inte om...

Av Ida Söderberg - 10 juli 2012 19:43

asså sry om jag suger på att upptadetra...men asså jag har fullt upp och ingen dator (nu är jag hos en kompis) idag har ja gvarit med finaste Josefin och Sara...det var ganska kul :D och jag fick min jävla pöjjk-gris i farmville :P imorn ska jag på m...

Av Ida Söderberg - 18 juni 2012 15:51

haha förlåt för att jag suger på att blogga....:P haha idag har jag inte gjort så mycket....förutom att fattat vilka underbara vänner jag har.....<3 åsså var jag på stan med Finaste Maja & Saga  haha dom hade köpt massa innan jag änns hade kommit ...

Av Ida Söderberg - 18 juni 2012 15:51

haha förlåt för att jag suger på att blogga....:P haha idag har jag inte gjort så mycket....förutom att fattat vilka underbara vänner jag har.....<3 åsså var jag på stan med Finaste Maja & Saga  haha dom hade köpt massa innan jag änns hade kommit ...

Av Ida Söderberg - 12 juni 2012 19:21

Tjao!<3<3 idag märkte jag att jag har världens bästa lärare!! haha imorn blire campingen med klassen :D kommer äga fett med najjs<3 haha idag har jag inte gjort så mycket....skola......men freda LOOOOV!!!! ;)<3     ajja pöös & krami...

Presentation


Hej, jag heter Ida och är 12 år, bloggen kommer väll vara som en dagbook :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards